Viaţa în cutii de cartoane

Nu mă refer la viaţa boschetarilor care se adăpostesc pe unde apucă, ci la lucrurile mele care boschetăresc dintr-un oraş într-altul în cutii de cartoane. Cred că e a patra sau a cincea oară când îmi strâng toată viaţa în câteva cutii şi le transport de la Bucureşti la Oradea…urmând ca, atunci când mă întorc în ţară, să le transport înapoi. De ce? Pur şi simplu fiindcă nu am un loc al meu pe lumea asta şi nu-mi convine să plătesc chirie la Bucureşti mai multe luni pe an fără să stau de fapt acolo. Aşa că sunt nevoită să le duc la Oradea. Mă aşteptam ca, odată ce am trecut deja de mai multe ori prin experienţa asta, să devină mai uşor. Dar nu e. De fiecare dată e la fel de epuizant, fizic şi emoţional. Se pare însă că nu suficient de epuizant încât să mă convingă să fac un credit şi să îmi vând următorii 30 de ani din viaţă ca să devin proprietar de patru pereţi şi un acoperiş deasupra capului. Dar un garaj tot mi-aş lua 😀

PS: ţin să mulţumesc pe această cale tuturor celor care m-au ajutat de-a lungul anilor să car cutii dintr-o parte în alta, mai ales pe tren… 😀
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Viaţa în cutii de cartoane

  1. Ioana Molnar says:

    Errr…adica mie nu imi multumesti? Eu doar ti-am adapostit cutiile, nu le-am carat!

Leave a Reply

