Din oceanul Pacific a ieşit un peşte mic…

…şi pe coada lui scria Welkam long Vanuatu 🙂 Am ajuns cu bine! Călătoria de 30 de ore nu a fost chiar atât de rea. Însă Port Vila mi-a oferit o primire destul de posomorâtă ieri:
Prima impresie a fost că sunt într-un sat, nu într-o capitală, cu şosele prăfuite, trotuare cvasi-inexistente, maşini vechi şi poluante, gunoaie pe jos şi câte o găină din când în când. Cam ca la ţară în România, numai că oamenii sunt negri. Partea bună este că localnicii par binevoitori, deşi nu trec neobservată, mă simt în siguranţă şi toată lumea se salută cu toată lumea. Albi încă nu am văzut prea mulţi.

Astăzi a fost mai bine. După câteva ore bune de somn şi câteva raze de soare, aşa mi se arată oraşul:
Iar asta e curtea motelului la care stau:
Mă simt tot timpul ca într-o imensă grădină botanică. Însă vegetaţia luxuriantă face ca şi fauna să fie la fel, ieri am împărţit camera cu două şopârle care s-au proptit pe tavan. Iar la 5 dimineaţa vrăbiuţele făceau întrecere cu cocoşii…

Va urma.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Din oceanul Pacific a ieşit un peşte mic…

  1. Cristina says:

    Super fain!! Dar macar ai internet… Deci e civilizatie… 😉

Leave a Reply

