Manele

Până la urmă, România nu e chiar așa departe de Vanuatu. Muzical vorbind, sunt chiar foarte aproape. Căci ultimul răcnet în materie de muzică în Vanuatu sunt manelele ! Se aud peste tot, la radio, în autobuz, în discoteci, la supermarket, la petreceri. N-am fost și n-o să fiu niciodată fană de manele, dar trebuie să recunosc că mă trece un zâmbet de fiecare dată când aud muzică din țara mea la 15 000 de km depărtare, într-un arhipelag minuscul ca Vanuatu. Nu știu cum au ajuns manelele până aici. Cea mai apreciată este Chik Chik de Costi Ioniță și alte variațiuni – o fi devenit ăsta o stea între timp și nu mi-am dat eu seama ? Încă se prizează manelele în România ?! Bineînțeles, vanuatezii nu știu de unde vine muzica sau în ce limbă este, toți cred – pe bună dreptate – că sunt ritmuri indiene. Și se pun pe dansat și pe chiuit de fiecare dată când o aud.
Din fericire am auzit nu doar manele, ci și Alexandra Stan, Inna, CRBL și Ozone. Nici ăștia nu sunt preferații mei, dar este totuși impresionant să aud atâta muzică românească într-o țară cu 2 români 🙂

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Manele

  1. lavinutza007 says:

    ar trebui sa puneti de un party cu mici, bere si manele 😀

  2. Incredibil!!! Daca tu nu ai scapat la 15000 de kilometri, ce sansa mai avem noi, cei ramasi acasa!? Oare Anctartica primeste emigranti!? 😀

Leave a Reply

