Goodbye Europe. Again.

N-are rost să zic încă o dată ce repede trece timpul, o ştim cu toţii. Dar zău că astea două – trei luni de „pauză” în Europa au trecut prea repede. Credeam că o să mă plictisesc de aglomeraţie şi de cumpărături , credeam că o să am timp berechet să mă văd cu prietenii, să merg la teatru şi să pierd vremea prin cafenele şi librării. Mi-ar fi plăcut să stau un pic mai mult prin Europa, chiar dacă e frig. Să stau un pic mai mult cu familia. Până acum, de fiecare dată când am locuit prin alte ţări, m-am întors să locuiesc în România şi după vreo şase luni, un an, mi se făcea iarăşi dor de ducă. De data aceasta n-am avut timp să mă „satur”. Şi fiindcă nu mai e entuziasmul de a descoperi un loc nou, bun-rămasurile au fost un pic mai înlăcrimate decât prima oară când am plecat în Vanuatu. După câteva zile la Strasbourg, o escală la Taipei şi o lună pe drumuri în Australia, din februarie mă întorc în Vanuatu. Deocamdată până în iulie 2014, apoi mai vedem. Aşa că blogul se va transforma probabil în unanjumateinvanuatu, doianiinvanuatu sau poate chiar treianiinvanuatu…cine ştie? Un an nou bun, fericit şi norocos tuturor!

PS: Astăzi e ziua surorii mele, pe care o iubesc şi o admir foarte mult. Dacă vreţi să vă simţiti şi voi inspiraţi, daţi o fugă pe http://ioanamolnar.ro/

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Goodbye Europe. Again.

  1. ioana says:

    Aaaa, chica! acum am vazut postul tau. si sniffuiesc aici in birou….. :*

Leave a Reply

