Mac de mai

Macii sunt florile mele preferate, iar în luna mai înfloresc pe toate câmpurile din România. În Vanuatu, din păcate, nu cresc (dar sunt o mulţime de alte flori, printre care hibiscuşi, frangipani, bougainvillea, heliconia). Am văzut în schimb un alt fel de mac, subacvatic.
red soft coralEste vorba de fapt de o specie de coral moale, n-am identificat încă care. Am văzut-o la snorkelling pe lângă insula Malekula şi m-am gândit imediat la macii mei, delicaţi şi sălbatici în acelaşi timp.

Tot acolo am văzut o pădure de corali care seamănă cu spaghetele:
spaghetti or corals?Şi o stea de mare acrobată:
acrobatic starfish

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

