Poanta zilei

Ieri nu am avut curent la birou. Până aici, nimic şocant. Penele de curent sunt la ordinea zilei în clădirea în care lucrez eu, mai ales când plouă. Dar de data aceasta, motivul a fost altul: un angajat al companiei care întreţine peluza s-a plimbat cu maşina de tuns iarba fix peste cablul care alimenta clădirea mea cu curent (de ce era la suprafaţă acel cablu este o altă poveste) şi l-a tăiat…ăsta da motiv să lucrezi de-acasă!

În aceeaşi după-masă, la o aruncătură de băţ mai încolo în Pacific, se declara „o jumătate de zi liberă” în Samoa pentru ca toţi locuitorii (un pic sub 200.000) să poată urmări meciul de rugby contra echipei Noii Zeelande 🙂 Degeaba însă, tot n-au câştigat…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Poanta zilei

  1. fosile says:

    Multumesc!
    Cu ajutorul tau am si eu ocazia sa calatoresc si sa vad locuri nestiute.
    Dupa ’89, desi s-au deschis granitele, n-am iesit.Pentru ca inca n-am reusit sa pipai, la pas, toata tara.In special muntii.
    Ma bucur ca , cu ajutorul lui Cristian/Dan, am ajuns pe blogul tau.
    Saru’mina!

  2. Casi says:

    Acum 3 ore ma uitam pe google maps si am dat de Vanuatu… am mai auzit de Vanuatu pentru nu-i departe de Noua Caledonie… am dat un search pe wiki si informatiile m-au incantat, stiam ca e frumos, peisaje exotice etc. i-am scris sotului meu ca vreau sa ne mutam acolo 🙂 bineinteles era o gluma disperata de a scapa de toate problemele cotidiene, care-s multe in Romania… si uite asa dupa un search pe google am dat de blogul tau! L-am citit pe tot, ca pe o carte de care nu te poti desprinde… poate ti-am dat o idee 😉 M-ai facut sa descopar o lume noua, cu bune si rele… viata in paradis ii tot viata! 🙂 merci. salutari din Tg Mures

    • danamism says:

      Mersi Casi! Bine zici, viata e cu bune si cu rele peste tot. Daca va hotarati totusi sa veniti aici, macar in vacanta, eu va astept sa ingrosam randurile romanilor 😛 🙂

Leave a Reply

