Mi-e frig!

Am ajuns să o spun și pe asta. Mi-e frig într-o țară tropicală. Dar nu vă fie milă de mine. Sunt totuși 20 de grade. Însă după șase luni cu 30 de grade și umiditate 90+, mi se pare crunt să trebuiască să pun un jerseu pe mine. Și oricum, întotdeauna am susținut că temperatura ideală este între 25 și 35 C. La 20 C nu-ți mai vine să stai la plajă, nu mai poți sta seara în tricou, nu-ți mai ajunge un cearșaf să te acoperi. E ciudată treaba asta cu anotimpurile înversate. Mai și iunie erau lunile mele preferate în România, poate și din cauză că ziua e mai lungă atunci. Dar aici în luna mai e „frig” deja și se întuneca la 17.30…unde mai pui că plouă des. Așa că activitatea mea principală zilele astea, pe lângă serviciu, nu sunt plajele (de fapt n-au fost niciodată; Vanuatu nu este despre plaje, farmecul locului vine de altundeva), ci petrecerile! Noroc cu comunitatea de expați, în fiecare vineri sau sâmbătă e vreo petrecere acasă la cineva. Și să vedeți pe ce muzică dansează…

Lasă un comentariu